Bagaimana untuk Meningkatkan Ketinggian saya Sememangnya - Pembelajaran Apa Kerja

Bagaimana untuk Meningkatkan Ketinggian saya Sememangnya - Pembelajaran Apa Kerja

Kita semua tahu ketinggian yang penting untuk ramai orang dalam masyarakat kita. Apabila anda adalah lebih pendek daripada purata, anda cenderung untuk merasa seperti anda berada di dalam keadaan itu. Tetapi, realitinya adalah bahawa anda mempunyai kemampuan untuk melawan cabaran ini dan mengubah perkara-perkara dalam cara yang kecil yang anda boleh. Anda mungkin tahu bahawa terdapat cara-cara buatan untuk menambah satu atau dua inci ke dalam ketinggian anda. Tetapi, ada juga beberapa perkara semula jadi yang boleh anda lakukan untuk mencapai matlamat ini.

Anda mungkin tertanya-tanya jika menggunakan regimen senaman adalah kaedah terbaik semula jadi yang boleh anda gunakan. Nah, ini adalah di mana anda mendapat dengan betul. Satu program latihan yang baik terdiri daripada latihan yang direka untuk meningkatkan pertumbuhan regangan. Bersenam akan meningkatkan pembebasan hormon pertumbuhan manusia atau HGH dan oleh itu ia secara semula jadi akan meningkatkan peluang anda untuk meningkatkan ketinggian anda.

HGH adalah hormon protein yang akan merangsang otot dan tulang anda untuk meningkatkan saiz. Mempunyai regimen senaman yang baik akan membuat kelenjar pituitari melepaskan lebih HGH ke dalam sistem anda. Bersenam juga akan mengukuhkan badan anda oleh itu ia akan dapat menyokong memanjangkan anda tulang dan tulang rawan. Kebanyakan out kerja yang ada boleh membantu anda berkembang dalam cara yang lebih daripada satu tetapi senaman yang paling berkesan adalah senaman regangan untuk menambah ketinggian anda.

Regangan akan sangat membantu anda dalam mendapatkan matlamat anda kerana tumpuan semua senaman ini adalah semua bidang yang anda mahu memanjangkan. Sebahagian besar panjang badan anda datang dari kaki anda serta duri. Semua tulang di bahagian-bahagian yang dinyatakan mempunyai tulang rawan yang akan memegang mereka bersama-sama. Latihan-latihan yang anda akan melaksanakan boleh nyahmampat rawan, yang menyebabkan untuk rendaman sehingga nutrien serta penebalan itu. Ini akan membuat anda lebih tinggi.

Jika anda kendur kepada regangan anda, ia akan melemahkan rawan yang memegang tulang bersama-sama. Ini akan menyebabkan kepada pertumbuhan terbantut pertumbuhan anda dan akan mengurangkan fleksibiliti yang diperlukan untuk pertumbuhan anda. Kepentingan merangka satu program yang akan mengukuhkan rutin regangan anda adalah untuk memastikan bahawa anda mempunyai sokongan yang mencukupi apabila anda berada di jalan untuk meningkatkan ketinggian anda. Anda perlu mengamalkan baik disiplin diri dan mengekalkan rutin anda setiap hari. Anda juga perlu mengekalkan panjang di mana anda boleh menghulurkan.

Perkara yang paling penting yang anda perlu ingat ialah melakukan set yang betul senaman dan melaksanakannya dengan cara yang betul supaya anda akan mempunyai usaha selamat untuk meningkatkan ketinggian anda. Ada kemungkinan tetapi anda perlu masa dan kesabaran.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar