Bagaimana untuk menjadi lebih tinggi pada semua peringkat umur - Fakta Mengenai Menambah Inci ke Tinggi Anda Secara semulajadi

Bagaimana untuk menjadi lebih tinggi pada semua peringkat umur - Fakta Mengenai Menambah Inci ke Tinggi Anda Secara semulajadi

Pada hakikatnya, tidak ada cara anda boleh berkembang mana-mana 25 tahun lalu lebih tinggi umur. Pertumbuhan sebahagian besarnya berlaku semasa tempoh baligh, yang merangkumi tahun-tahun remaja keseluruhan dengan baik sehingga dewasa awal. Pada masa itu, semua hormon pertumbuhan dalam sistem manusia datang terhenti, ia memanggil akhir fasa yang semakin meningkat. Tidak ada cara bagaimana untuk menjadi lebih tinggi pada sebarang usia, tetapi terdapat beberapa cara di mana anda boleh memperbaiki struktur postur dan tulang anda supaya anda akan kelihatan lebih tinggi daripada apa yang anda sudah berada.

Sila lihat pada garis panduan ini mengenai cara untuk menjadi lebih tinggi pada semua peringkat umur:

1. mengamalkan diet yang mantap yang terdiri daripada protein berat, asid amino, dan kalsium. Ini membolehkan sistem anda untuk meneruskan penyembuhan sendiri dan membaiki sel-sel rosak yang anda boleh perolehi di sepanjang jalan. Makan jenis makanan yang sesuai mewujudkan keajaiban dengan memberi satu sistem yang bulat dapat menahan penyakit dan penyakit serius yang lain.

Sumber biasa nutrien ini terdapat pada kuning telur, susu, sayur-sayuran hijau, buah-buahan, daging tanpa lemak, dan kacang. Pastikan anda selalu makan makanan anda kerana ia adalah penting untuk peremajaan tulang anda. Kalsium adalah sangat penting kerana ia membolehkan tulang untuk mengekalkan kekuatannya pada setiap masa. Jika anda tidak pasti sama ada anda mendapat jumlah yang sesuai makanan, mengambil makanan tambahan sehari-hari yang mempunyai vitamin dan mineral yang lengkap.

2. Adakah terbentang setiap hari. Anda akan terkejut untuk mengetahui ada ketinggian begitu banyak tersembunyi di sebalik postur melengkung anda. Kebanyakan orang merasakan mereka singkat kerana mereka slouched kembali. Sama ada ia adalah kerana perkembangan tulang yang tidak normal atau isu-isu sosial semata-mata, anda boleh membetulkan kesihatan yang tidak baik melalui senaman regangan.

Latihan pertama akan memerlukan anda untuk hanya berdiri dan mengangkat tangan anda semua jalan sehingga. Kemudian perlahan-lahan bengkokkan pinggang anda dan biarkan tangan anda mencapai jari kaki anda, menunjuk ke bawah. Ia adalah penting untuk ingat untuk tidak pernah bengkok lutut atau kaki anda semasa latihan ini. A baik 5 saat akan menjadi besar untuk setiap pengulangan.

Senaman lain adalah untuk meletakkan di atas perut dan menaikkan tangan anda dari sebelah seperti dari lantai kerana ia akan pergi. Angkatkan kepala anda juga, dan cuba untuk mengekalkan kedudukan ini untuk sekurang-kurangnya sepuluh saat.

Seterusnya akan hanya menggantung diri pada bar yang tinggi. Grip bar dan hanya bertahan di sana yang baik dua puluh saat. Ini membolehkan graviti untuk menarik anda ke bawah dan jenis meluruskan tulang belakang dan membetulkan apa-apa kelengkungan ia mempunyai anda.

3. Cuba untuk berjalan lurus setiap hari. Berhati-hati jika anda berjalan di atas kedudukan pemalas dan membetulkannya ketika berjalan. Cari dinding dan biarkan belakang anda dengan sempurna jatuh garisan dinding untuk membimbing anda dalam kedudukan yang betul.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar