Hiperhidrosis Remedy - Kaedah Asli

Hiperhidrosis Remedy - Kaedah Asli

Berpeluh adalah satu proses semula jadi yang mana tubuh manusia melemparkan keluar toksin dan bahan kimia berbahaya. Ia adalah satu proses yang penting dan perlu. Walau bagaimanapun berpeluh yang tidak normal boleh memalukan dan boleh mengganggu kehidupan normal seseorang.

Terdapat senarai yang panjang dari yang untuk memilih ubat hiperhidrosis terbaik. Salah satu daripadanya adalah Botox, bagaimanapun rawatan Botox adalah sangat mahal dan boleh memerlukan rawatan berulang-ulang. Ia mengambil masa sembilan bulan rawatan berterusan dan itupun suntikan perlu diulangi mengikut keperluan. Iontophoresis adalah satu lagi rawatan popular di mana bateri yang dikendalikan peranti inducts elektrik ke dalam badan dan palam dalam liang peluh. Ini sekali lagi rawatan yang berulang-ulang sebagai kesan tidak bertahan lama. Satu juga boleh menggunakan aluminium klorida hexahydrate antiperspirants kekuatan preskripsi berasaskan atau alum antiperspirants organik berasaskan. Walau bagaimanapun semua kaedah ini membawa kepada perbelanjaan yang besar dan juga boleh menyebabkan kesan sampingan yang berbahaya.

Ubat semula jadi tidak mempunyai masalah ini walaupun. Ubat-ubatan tersebut adalah tanpa kesan sampingan yang berbahaya dan biasanya murah. Berikut adalah senarai kecil ubat yang sangat berkesan semulajadi yang boleh digunakan untuk mengurangkan masalah ini. Ubat yang paling popular semula jadi untuk hyperhydrosis pelbagai rawatan herba. Terdapat banyak herba yang dapat digunakan, ada yang digunakan sebagai rawatan topikal sebagai deodoran dan ada yang boleh diambil secara lisan, sebagai teh. Cuba menggunakan jus lemon, cuka atau baking soda ke kawasan terjejas. Homeopati adalah juga berkesan. Orang yang mempunyai peluh berbau masam disyorkan Acidum hydrofluoricum, manakala mereka yang mempunyai kaki berbau dinasihatkan untuk cuba menggunakan silicea.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar